Nové logo COMMA

Nové logo COMMA

|

Spoločnosť Comma Oils & Chemicals dnes predstavuje novú vizuálnu identitu svojej značky, čím pokračuje v posilňovaní svojej pozície ako popredný dodávateľ kvalitných produktov pre rastúcu globálnu základňu zákazníkov.

„Rebranding“ zahŕňa zavedenie nového reklamného sloganu a nového moderného loga. Slogan „Dôvera prichádza z vnútra“,
odráža v sebe istotu značky Comma v kvalitu svojich produktov od výrobných procesov a testovacích režimov až po svojich zamestnancov a v neposlednom rade prenesenie svojho know-how do motoristického športu. Zároveň dokazuje svojim zákazníkom – motoristom, technikom a dodávateľom – že aj oni môžu mať istotu vo výrobkoch Comma.

Logo, ktoré predstavuje zásadný odklon od vychádzajúceho červeného a modrého prevedenia loga Comma, sa skladá z dvoch krúžkov, ktoré označujú nielen automobilovú stranu podnikania ale aj trvalý pohyb spoločnosti smerujúcej dopredu.
Nový vzhľad zasahuje svojím rozsahom do balenia, predstavením nového tvaru fľaše, ktorý sa vyznačuje pozoruhodnými, čistými líniami a bude použitý výhradne pre značku Comma. Každý štítok nesie zástavu britského impéria, aby tak odrážal dedičstvo značky Comma ako britskej značky, ktorej produkty sú vyrábane vo Veľkej Británii.

Hovorca značky Comma, Mike Bewsey, vysvetľuje dôvod myšlienky zmeny loga, hovoriac:
"Toto je vzrušujúca doba pre značku Comma. Budujeme svoje medzinárodne postavenie a chceme novú identitu, aby sme odrážali túto éru a našu vysokokvalitnú ponuku. Potrebujeme našu identitu, aby sme ostali odvážni, moderní a okamžite rozpoznateľní ako značka Comma. Rozhodli sme sa zamerať na tému sebadôvera, nakoľko veríme v jej nevyhnutnosť
pre našu pozíciu ako poskytovateľa prvotriednych produktov a všetkej podpory, ktoré ponúkame."