5 tipov, ako zvýšiť vašu obľubu u zákazníkov

5 tipov, ako zvýšiť vašu obľubu u zákazníkov

|

Existuje mnoho spôsobov, ako zviditeľniť autoservis online. Tu je niekoľko nápadov, ktoré by Vám mohli pomôcť.

Buďte viditeľnejší

Online platformy, ako sú webové stránky a sociálne siete, umožňujú autoservisu zviditeľniť sa online a zvýšiť svoju zákaznícku základňu. Ľudia dnes často vyhľadávajú informácie online a hľadajú riešenia svojich problémov. Online platformy sú preto skvelým spôsobom, ako sa dostať k novým zákazníkom.

Zlepšite komunikáciu

Komunikácia je základ. Môžete mať akokoľvek kvalitný autoservis, no ak nebudete s vašimi zákazníkmi v kontakte, nedosiahnete nič. Ľudia by vás mali vedieť jednoducho kontaktovať telefonicky, e-mailom a ideálne aj cez online formulár a na sociálnych sieťach. Reagujte na otázky vašich potenciálnych klientov, buďte milí a zdvorilí a nenechajte ich dlho čakať, ak nechcete, aby odišli ku konkurencii.

Ponúknite zľavu

Napriek tomu, že doba napreduje, niektoré veci sa nemenia. Zľavy boli, sú a vždy budú jedným z najväčších lákadiel. Využite to vo svoj prospech a ponúkajte klientom zaujímavé sezónne akcie či vernostné zľavy. Nemusia byť vôbec také veľké, niekedy stačí aj 5 či 10 %. Každé ušetrené euro majiteľa auta poteší a môže byť dôvodom, pre ktorý si vyberie práve váš servis. Vernostnými zľavami zas ukážete, že si vážite lojality vašich zákazníkov.

Zbierajte recenzie

Osobnú skúsenosť nič nenahradí, preto sú vaši spokojní zákazníci vašou najsilnejšou zbraňou. Motivujte ich k tomu, aby vám zanechali recenziu alebo hodnotenie, či už na webe, sociálnych sieťach alebo v našej databáze Motointegrator. Ak dostanete pozitívne recenzie, pochváľte sa s nimi. Ak však dostanete negatívne komentáre, nemažte ich. Skúste konštruktívne reagovať na vytknuté chyby, ospravedlňte sa a prípadne ponúknite zákazníkovi kompenzáciu. Uvidíte, že úprimnosťou zájdete najďalej.

Zaregistrujte sa rýchlo a jednoducho cez e-cat a staňte sa súčasťou databázy viac ako 600 autoservisov na Slovensku!